183
Tage noch bis zum
Kirchtag

Wie hat die Musik / DJ′s auf der Beachparty gefallen?
genial
sehr gut
geht so
gar nicht

mehr Umfragen...
 
Nikolausabend
Wie schon olle Johr zuvor hot auch heuer der Nikolaus mit seinen Krampussen die Kinda in Tröpolach und Schlanitzn besuacht und mit senen über ihre Sündn gredet oba a, dass se auch monchmol sehr brav worn!
 
Jo getroffn hot sich da Nikolaus mit seine Krampl aus Tischlwong in Tröpolach und sein donn gemeinsom zu den Kindern marschiert
 
Da Weg wor monchmol schon recht weit, hot jo da Nikolaus auch wieder die Kinder in da Schlanitzn besuachn dürfn!
 
Es wor viel zu berichtn - sowohl Untugenden als auch Lob...
 
...und so monches Kind hot nit gor so a Freud ghob bei dem Onblick der Krampusse.
 
A gebetet hot da Nikolaus mit den Kindern und deren Liebsten!
 
Oba selbstverständlich wor in seinem Sock für jedes Kind wos zu findn!
 
Oba a poor Kinda hobm auch die Rute vom Krampus zum spürn kriag!
 
A die Krampl brauchn oft amol a Pause und des Onziagn hot sich monchmol als schwierig erwiesn
 
Oba donn is es a schon wieder zu den nächsten Kindern gongen - monchmol zu Fuaß, monchmol mitn Auto und monchmol holt mit an Traktor
 
Am Ende homma noch a "Kind" am Nossfeld besuacht - da Martin wor a gonz verwundat wos da Nikolaus ols so waß!
 
Und a do hobm die Krampusse noch a bisl gwirbelt oba do hots sicher der ane oder ondere verdient
 
 
 
Bericht wurde 2.787 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»