176
Tage noch bis zum
Kirchtag

Welche war eure Lieblingsbar / theke?
Cocktailbar
Schnapstheke
große Theke
kulinarische Haubenküche

mehr Umfragen...
 
Kirchtagsvorbereitungen
Da Tröpolacher Kirchtog nähert sich mit großen Schritten und do gibts wie jedes Johr viel zum Tuan für die Burschn. Die Vorbereitungen sein dementsprechend schon voll im Gonge.
 
Um die Kunde der frohen Botschaft zu verbreiten wos in Tröpolach am 3. Oktoberwochenend los is, warum do kana orbeitet und warum do olle feucht fröhlich feiern, hobm die Burschen schon amol die Voronkündigung für unsan Kirchtog aufgstellt
 
Mittlerweile gehts jo schon ums Eingmochte und da Onhänger werd fürs Obsuachn schon hergrichtet und später donn a gschmückt
 
Die Liachtakettn darf natürlich a nit fehln - woll ma jo wohl wos segn a im Zelt oda nit?
 
A die Neumitglieder helfn fest mit und auf jedn Foll werd schon an ollen Ecken und Enden gschraubt, gebort, gebundn und olls vorbereitet für DAS Wochenende der Tröpolacher
 
Bericht wurde 1.261 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»