204
Tage noch bis zum
Kirchtag

Welche war eure Lieblingsbar / theke?
Cocktailbar
Schnapstheke
große Theke
kulinarische Haubenküche

mehr Umfragen...
 
Sträußlbindn
Rechtzeitig zum Kirchtog miasn natürlich a wieda die Sträußalan für die Burschen, Mädchen, Musikanten und Ehrengäste gebundn werdn. Dafür hobm sich die Zechmasta sich mit de Sträußlbinderinnen Melanie und Carmen zomgsetzt um des noch besten Wissn und Gewissn zu mochn
 
Nochdem die gonzn Bluamen und "Zutoten" amol ausgebreitet wordn sein...
 
...sein glei amol die ersten Komponenten zomgebastelt wordn.
 
Noch a poor Hondumdrehungen und Diskussionen wie wos ghört...
 
...worn donn a glei amol die ersten Ergebnisse ersichtlich.
 
A wenn da Korb am Onfong sehr mager ausgschaut hot, hot er sich donn doch mit der Zeit immer mehr gfüllt
 
Auch wenn man zwischendurch geglabt hot, da 3. Weltkriag is ausgebrochn...
 
...hobm die Sträußalan nit so schlecht ausgschaut
 
Selbstverständlich is a für des laibliche Wohl gsorgt wordn, weil da Obmd dauert doch meistens a bisl länger
 
Da Michael hot donn in ana Pause auch neue Freunde gfundn und die größte Freud damit ghob.
 
Und sogor einhatzn hot da Michael donn miasn weils donn auf amol recht frisch in da Kuchl wor.
 
Schlussendlich homma`s donn oba doch gschofft ghob und olle Sträußalan gebundn ghob!
 
Bericht wurde 1.348 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»