204
Tage noch bis zum
Kirchtag

Was hat euch auf der Beachparty am besten gefallen?
Cocktails
Spritzer-Varianten
Beachparty-Crew der BS
DJ′s Flip Capella & Ron Starz
Beachparty-Stimmung
Videowall
Shuttledienst
Dekoration

mehr Umfragen...
 
Krampusessen
Am Somstog den 1. März hots als Dankeschön für aktive Teilnahme an sämtlichen Auftritten als Nikolaus und Krampus a feines Obmdessn gebm. Des Gonze hot heia in Form eines Rippalschmaußes beim Alois in da Talstation des Millenium Express stottgfundn.
 
Pünktlich zur geplanten Zeit hobm sich olle im Lokal eingfundn ghob und hobm sich schon auf die Rippalan gfreit.
 
Monche hobm sich schon bereit gmocht, dass es glei losgehn könnte wenn die Kellner mit de Knochn kumen
 
Ondre hobm holt a groaße Freid ghob, dass se amol a Candlelight-Dinner mit ana Bierfloschn hobm
 
Als ersts seind amol die Ofnerdäpfl kumen mit ana supa Sauce...
 
...oba a die Plottn mit de Rippalan hobm nit long auf sich wortn lossn - und se hobm köstlich ausgschaut.
 
Schnell is amol olls aufn Teller kumen...
 
...ehe man donn die Köstlichkeiten in mehr oder weniger "Ruhe" verzehrt hot
 
Noch den Knochn zu schließn, dürften die Rippalan gschmeckt hobm - oder wos mants ihr?
 
Auch a - oder vielleicht a zwa - Vadauungsschnapsl hot natürlich nit fehln dürfen.
 
A da spätere Olympiasieger Markus hot sich donn später zu uns gesellt um a poor Gespräche mit uns zu führn und a bisl a Gaude zu hobm, bevor`s die nächsten Toge noch Sochi gongen is für ihn.
 
A wenn da Fosching fost schon vorbei wor, seind doch noch a poor Leit in ... hmmm ... lustigen Kostümen umaglofn ... oder werd des vielleicht wegn Maskenball in Rattndorf gwesn sein
 
Nojo, auf olle Fälle wors wieda a lustiga Obmd und im Nomen der Burschenschoft sogn ma jedenfolls noch amol "Vagelt`s Gott" für die aktive Hilfe und Teilnahme!
 
 
Bericht wurde 1.453 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»