183
Tage noch bis zum
Kirchtag

Wurden genug Fotos von euch gemacht?
ja eindeutig
geht so
nein definitiv nicht

mehr Umfragen...
 
Beachparty-Vorbereitungen
Tjo, die Beachparty schreitet a mit großen Schritten auf uns zua und so gibs holt wieda aniges zu tuan, dass die Beachparty wieda erfolgreiches Fest für olle werd.
 
Ongfongen von da Werbung stellt die Beachparty natürlich a große Herausforderung für die gesomte Burschenschoft.
 
So homma schon frühzeit ongfongen, die Veronstoltungsstätte in Tröpolach a bisl umzugestolten und Beach-Design zu verpassn :)
 
Nochdem die Cocktail-Bar schon a Wochn zuvor aufgebaut wordn is, is es glei ans Verkleiden...
 
...und obgrenzn des Beach-Bereichs gongen :)
 
Zwischendurch hobm donn die Dirndlan ane Wiaschtlan und Koteletts aufglegt...
 
...des olln hervorragend gschmeckt hot!
 
Danoch is glei amol da Sond für den Beach gholt, ausgebreitet und grech'nt wordn...
 
...des schlussendlich donn oba eh für die Fisch wor, ge Martin
 
Zwischendurch a bisl sauber mochn ghört natürlich a dazua
 
A die Tonzstonge und -bühne is aufgebaut wordn (selbstverständlich mit Sicherheitstest )
 
Nochdem donn schon a Ruck weitergongen is, sein de Sochn vorerst wieda amol verräumt wordn, bis es bold wieder weitergeht mit dem Aufbau!
 
Ajo, bei unsan Schneehügl schau ma natürlich a immer wieda amol vorbei - und wir hoff ma, wir können euch auf da Beachparty a Überraschung bieten
 
 
Die Dekosochn sein a schon ausagramt und zaklaubt wordn - oba wir hommas hingebrocht
 
Unsre Mädels hobm in der Zwischenzeit die Cocktailbar optisch a schon auf Vordermonn gebrocht!
 
Und stott dem Pool gibts heuer an Beachvolleyboll-Plotz zum Üben der Treffsicherheit (mit einem Bewerb während der Veronstoltung)
 
Unsre Steign sein a poliert und fürn Einsotz bereich gmocht wordn...
 
...und wia die Licht und Tontechniker bzw. DJ sendre Sochn ausgepockt hobm, homma nit schlecht gschaut
 
In da Friah is donn da Schneehügel wie versprochn wegkumen und ins Tol gebrocht wordn!
 
A bisl Schaufeln ghört natürlich a dazua...
 
...und wenns fertig is könnts a .... werdn!?!?
 
Bericht wurde 1.753 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»