177
Tage noch bis zum
Kirchtag

Wurden genug Fotos von euch gemacht?
ja eindeutig
geht so
nein definitiv nicht

mehr Umfragen...
 
Nikolausabend
5. Dezember, da Tog des Heiligen Nikolaus von Myra. Und wie an so vielen Orten auf da Welt führn a die Tröpolacher Burschen diese kulturelle Tradition aus und besuachn an jenem Tog die Kinder im Dorf.
 
Getroffn hobm sich die Nikoläuse und ihre hübschen und netten "Begleiter"...
 
...umd donn die kleinen Kinder zu besuachn. Monchmol hots holt auch an Überredungskroft benötigt, um die verängstlichten Kinda unterm Tisch ausa zan bringen.
 
Oba viele hobm a mit freudiger Erwortung den Nikolaus in Empfong gnommen.
 
...wenn da Nikolaus sei heiliges Buch ausgepockt hot.
 
Gedichte und a musikalische Klänge hobm se dem Nikolaus dargebrocht, der sich immer sehr gfreut hot.
 
Natürlich sein die Kinder oft sehr ängstlich...
 
...denn da Nikolaus hot holt nit immer nur Positives über's vergongene Johr zum Berichtn ghobt
 
Oba so monches Kind hot sich a überwunden und sich mit de Krampl aus Tischlwong oblichtn lossn
 
Oft wordn holt a die Krampl mit dabei und hobm sich onghorcht wos die Kinda so gmocht hobm und bei bösen Vergehn a ihren Unmut gezagt. Hoff ma's, dass die Kinder alles beherzign wos da Nikolaus gsogt hot und sich bis in an Johr doch a bisl bessern oder a so brav bleibm wie se sein!
 
Zum Leidwesn aniger Diandlan hot holt da Nikolaus gonz unerwortet vorbeigschaut und nojo, bei älteren Kindern sein holt die Krampl nit immer so freundlich und nett und hobm doch die ane oder ondere Träne entlockn kennen
 
Meistens is eh die gonze Familie versommelt wenn da Nikolaus a die noch sehr klanen Kinda besuacht...
 
...und gemeinsom als Obschluss - bevor er wieder weiterziagt - a "Vater unser" mit dem Nikolaus betet.
 
Für den Nikolaus und seinen Krampussen wor's auf olle Fälle wieda a schöna Obmd und olle hobm sich gfreut, den Kindern vorollem a Freude zu bereitn und freun sich schon auf's nächste Johr!
 
 
Bericht wurde 1.485 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»